czwartek, 3 sierpnia 2017

Fotozeszyt Saal Digital


Witajcie. Po raz kolejny miałam przyjemność współpracować z firmą Saal Digital. Jak pewnie niektórzy z Was, którzy obserwują na fb, że testowałam już fotoksiążkę oraz fotoobraz tej firmy. Dzisiaj pokażę Wam fotozeszyt :) Długo myślałam nad tym jaką tematykę zdjęć wybrać. W końcu wpadłam na pomysł żeby zrobić tematykę dziecięcą, szczególnie, że ostatnio to nowość u mnie jeśli chodzi o sesje. Doszłam do wniosku, że cieszą mnie rezultaty takich sesji więc czemu by nie zrobić fotozeszytu ? Mam stałego, małego modela Filipka więc pozbierałam zdjęcia od ciążowych do teraz i tak oto powstał fotozeszyt Pierwsze pól roku Filipka. Jak tylko dostałam paczkę i zobaczyłam efekty swojego projektu to byłam zachwycona. Ba! Nadal jestem ! :)) Rodzice Filipka również :)

Co do samego produktu to jak poprzednie ( fotoobraz i fotoksiążka) jest solidnie wykonany. Na metalowych kółeczkach mamy gruby papier fotograficzny, który oddaje pięknie kolory i ostrość. Fotoksiążkę mam już ponad rok i jakość papieru jest wciąż taka sama. Jeśli chodzi o cały proces projektowania takiego fotozeszytu to jest całkiem przyjemny. Firma ma swoją specjalną aplikację, którą ściągamy na swój komputer i projektujemy od podstaw tak jak sobie wymarzyliśmy. Oczywiście są tez pomoce takie jak np. gotowe tła, które możemy sobie wybrać ustawić krycie itd. Podsumowując jestem bardzo na TAK :) Koszt takiego fotozeszytu w formacie A4 16 stron to koszt 110 zł z wliczoną już przesyłką. Jeśli jest ktoś chętny żeby sprawić sobie taką pamiątkę dla siebie czy kogoś bliskiego to z chęcią wykonam zdjęcia oraz projekt :) 

Odsyłam Was na Fan Page firmy Saal Digital https://www.facebook.com/saal.digital.polska/ na facebooku  oraz na ich stronę internetową http://www.saal-digital.pl/Bardzo dziękuję firmie Saal Digotal za zaufanie i możliwość przetestowania kolejnego produktu :)
























Znajdziecie mnie również na:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz