piątek, 28 lipca 2017

Kasia

Witajcie :) Już dawno coś dodawałam. Jakoś nie mam weny na pisanie :) Jestem ciekawa co chcielibyście zobaczyć w kolejnym poście? Mam duużo zaległych sesji do pokazania. :) Dzisiaj wybrałam sesję z Kasią bo jestem bardzo zadowolona z efektów i mam nadzieje, że Wam też przypadnie do gustu. Może chcielibyście jakiś post bardziej prywatny? Zdaję sobie sprawę, że nie każdy odwiedzający moja stronę czy bloga mnie zna czy chociażby kojarzy. Niestety ostatnio facebook tak ogranicza posty, że mam bardzo mały odzew z Waszej strony. Wszystko co dodam jakoś ginie w tych całych internetach. Na blogu widzę, że jeszcze czasem ktoś zaglądnie ale też nie ma większego odzewu. Byłoby mi miło jeśli każdy z Was kto to czyta zostawił coś od siebie pod postem żebym wiedziała czy mam dla kogo to wszystko pisać :) Kasia prowadzi własnego kosmetycznego bloga więc zapraszam również do niej  http://kolorowemaliny.blogspot.com oraz na fb na jej  stronkę  https://www.facebook.com/Kolorowe-Maliny-371034949640519/



No i oczywiście zapraszam na sesję zdjęciowe :) do września jestem dla Was , później już ciężej będzie mnie złapać :))





















Znajdziecie mnie również na:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz