czwartek, 24 sierpnia 2017

Patrycja & Wojtek

Witajcie. Ostatnio mam duużo zleceń więc jestem dość zapracowana co mnie oczywiście cieszy:) Dzisiaj chce Wam pokazać sesję narzeczeńską Patrycji i Wojtka. Sesja odbyła się już dawno więc w końcu się wzięłam za to żeby coś napisać i wrzucić zdjęcia na bloga.  Na zdjęciach pojawia się motyw z napisem dziękujemy a wszystko dlatego, że Patrycja z Wojtkiem zdecydowali się na podziękowania dla rodziców w formie fotoksiążki z tej własnie sesji. Na samym dole jest kilka zdjęć fotoksiążek z podziękowaniem dla ich rodziców. Myślę, że to świetny pomysł ! :)  Fotoksiążki zostały zamówione ze strony https://printu.pl/  


Wrzesień nadal mam dość luźny więc zapraszam jeszcze na sesje bo jak zaczną się studia to ciężko będzie mnie złapać. Za jakiś czas planuję zrobić jakieś małe rozdanie na blogu więc obserwujcie na bieżąco ! :) 

Zapraszam do oglądania zdjęć :) 







































Znajdziecie mnie również na:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz