środa, 1 lutego 2017

Nadia

Witam Was po długiej przerwie. Bardzo długiej.
Zastanawiam się czy ktoś jeszcze tu jest ? ktoś zagląda tutaj? czyta? obserwuje?
sesja się skończyła, troche odetchnę od nauki i w końcu mam troche czasu dla siebie, dlatego piszę tego posta.Mam zamiar nadrobić te zaległości i zacząć w miarę regularnie dodawać posty. Oprócz zdjęć z sesjii chciałabym też zacząć pisać posty o tematyce związanej z paznokciami - co o tym myślicie? :)
Dużo się u mnie dzieje, mam nadzieje, że może kiedyś dodam też o tym posta ale narazie nie chcę dużo pisać tutaj o sobie. Sama jeszcze do końca nie wiem czy blog to był dobry pomysł. Ciągle mam wrażenie, że jak narazie to robię to na taka skalę, że tylko kilkoro bliższych osób tu zagląda - nikt więcej.
Mam baardzo dużo zaległych sesjii do pokazania tutaj jeszcze nawet takich z wakacji ale no cóż.
Dzisiaj chce Wam pokazać zdjęcia Nadii :) Ma ponad 2 miesiące i zobaczcie jaka jest urocza :) A jaka z niej modelka ! :D
Chciałam też zaprosić na sesje dziecięce albo i plenerowe - jestem otwarta na propozycje. Mam wolne od dzisiaj do 19 lutego. Może ktoś się skusi?:)
Już Was nie zanudzam i tak powstał długi post:) Zapraszam do oglądania zdjęć :)
















Na sesje załapał się też Karolek :) Kojarzycie go napewno z jednego z moich poprzednich postów - robiłam mu sesję gdy miał 3 miesiące :) a zobaczcie jaki już jest duży :) 







Znajdziecie mnie również na:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz