poniedziałek, 27 lutego 2017

Malinowa photography & Izabela Słysz photos

Witajcie. Dzisiaj trochę inny post :) Moja współpraca z Malinową :) Tak to już jest, że robię zdjęcia różnym osobom a mi samej niestety nie ma kto zrobić zdjęć, a jak się pewnie domyślacie - skoro lubię robić zdjęcia to czasem lubię też zamienić się miejscami i stanąć przed obiektywem. Niestety jestem też strasznie wybredna przy wybieraniu zdjęć na których jestem ale to chyba każdy fotograf tak ma:) Z Pauliną jesteśmy kuzynkami więc czasem zdarza nam się zgadać na sesję - obydwie robimy zdjęcia i obydwie pozujemy. Jeszcze chyba we wrześniu byłyśmy na takiej sesji ale z racji braku czasu nie pokazałam Wam efektów a, że ostatnio również udało nam  się coś stworzyć to stwierdziłam, że połączę obie te sesje razem i Wam pokaże:) Może jest tu ktoś kto mnie kompletnie nie zna i nawet nie wie jak wyglądam?:) Mam nadzieję, że są tu właśnie tez takie osoby które chcą mnie poznać - ten post jest właśnie dla Was. Modelka ze mnie marna ale mam nadzieję, że docenicie moje starania :D 



Pozowała i robiła zdjęcia Paulina :)  - znajdziecie ją na fb: https://www.facebook.com/MalinowaPhotography


Sesja wrześniowa

Paulina









 i trochę mnie :)








Sesja zimowa :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz