piątek, 26 sierpnia 2016

Bartoszek

Kolejna sesja dziecięca. Miałam przyjemność wspólpracować z takim małym modelem - Bartoszkiem :) Często dostaje pytania o to, gdzie wykonuję takie sesje, skąd te wszystkie dodatki do zdjęć itd. Zdjęcia takie zawsze wykonuję w domu malucha bo przeważnie sa to dzieci, które mają kilka miesięcy. Jeśli chodzi o rekwizyty do zdjęć typu kocyki itd to są to rzeczy dzieci - na codzień przez nie używane, ewentualnie jeśli mam coś co mogę zaproponować (przykładowo wianek dla dziewczynki) to ja to organizuję lub umawiamy się wcześniej z mama dziecka co ma : jakie ubrańka itd. Przyjeżdzam na sesje i wspólnie decydujemy w co malucha ubierzemy :) Niestety takie sesje są bardzo męczace dla rodziców a w szczególności dla dziecka. Ciągłe przebieranie, rozśmieszanie i przekładanie w inne miejsca i pozycje bywa męczące ale moim zdaniem warto mieć później taką pamiątkę w postaci zdjęć. :) 


Na tych zdjęciach Bartoszek ma 3 miesiące :)












A te ujęcia zrobiłam wczoraj, w tej chwili Bartoszek ma 7 miesięcy <3 















Znajdziecie mnie również na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz